0

Loading ...

Pandémia = Ügyfél kiesés?

Ügyfél:  Pán Trade Kft.

 

Az ország egyik vezető fittnesztermékeket forgalmazó cégcsoportja, mely rengeteg hazai mozgásstúdiót és edzőtermet lát el különböző speciális gépekkel. 

 

Probléma: 

A pandémia idején az összes fitness terem bezárt, nem nyíltak újak és így nem bővültek a meglévő gépparkok sem. Ez óriási bevételkieséshez vezetett és a cég sok éves B2B stabilitása kezdett meginogni.

 

 

Megoldás:

A fókusz az otthoni mozgásra és az otthoni edzőtermek kialakítására helyeződött át.

62179824_1138650589656525_6373775756966756352_n

Eszközök, módszerek, folyamatok

  • A social platformok hatástöbbszöröző ereje a pandémia alatt különösen jelentős volt, ezért elsődlegesen online marketinggel céloztuk meg a magánszemélyeket.

  • Először edukációs tartalmakat gyártottunk, kifejezetten hangsúlyt fektetve a mozgás és az egsézséges táplálkozás fontosságára.
  • Továbbá megoldásokat, specifikus termékeket ajánlottunk az home-office-ban dolgozó embereknek.
  • Influencerek bevonásával otthoni edzőtermeket építettünk ki, és élő bejelentkezésekkel komplett edzés menetet dolgoztunk ki.
  • Folyamatosan kommunkáltunk és kifejeztten ügyeltünk arra, hogy ajánlataink minden platformon a célcsoportnak megfelelően és személyre szabottan jussanak el a vásárlókhoz.
 
 

A megrendelővel való kapcsolattartás

Teljes körű felméréssel és kick off megbeszéléssel indult az együttműködésünk, mert teljesen új célközönséget kellett megcélozni. Elkészítettünk egy komplex stratégiát és akciótervet az üzenetekkel, eszközökkel, platformokkal. Napi kapcsolattartást biztosítottunk telefonon és e-mailen, valamint heti online meetinget. A megrendelő számára ez új célcsoport, kommunikációs eszköz volt, ezért a folyamatos státuszmegbeszélés fontos része volt a megrendelővel való interaktív kommunikációnak.

 

Eredmény:

5 hónap alatt 35%, 8 hónap alatt dupla bevétel növekedést értünk el az egyik legérzékenyebb időszakban, melyet a következő hónapokban is sikerült folyamatosan növelnünk.

A pandémia után újra kinyitottuk az értékesítési ollót és visszatértünk a B2B és immáron a B2C piacon való értékesítéshez, mely azóta is folyamatosan emelkedik.

2024 © Komplex Marketing

Dark
Light